פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

פירות קפואים

הפירות הקפואים שלנו מגיעים עד בית הלקוח בהקפאה ובאיכות הטובה ביותר ושומרת על טריותם.

הפירות שלנו 100% פרי ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר!

אנו עושים משלוחים מצפון הארץ עד הדרום, לבאר שבע, לירושלים וכמובן גם למרכז הארץ!

 

למה מתאים פירות קפואים?

פירות קפואים מתאימים לשימוש בשייק, גלידות, קינוחים והם מוכנים לשימוש ברגע שיש צורך בכך. הפירות עצמם מגיעים ממקומות שונים בארץ ובעולם כאשר הם עוברים הליך של קירור מהיר בעודם טריים וזאת במטרה לשמור על הטריות, הטעם ושלל הוויטמינים בצורה המיטבית.

בפירות קפואים אין חומרים משמרים או תוספת סוכר. הטעם הנפלא שלהם מגיע כול כולו מהפרי אשר נקטף בדיוק בזמן ועבר ישירות אל השוק פריז ולאריזה. לאחר ההקפאה המהירה הפרי נשמר בטמפרטורה האופטימלית והוא מועבר מיעד אחד לאחר בכלי או רכב מקורר. לכל אורך הדרך מתבצע פיקוח קפדני של הפירות וזאת כדי להבטיח שאלו יהיו במיטבם בדיוק ברגע שיהיה צורך בהם.

 

5 סיבות לקנות פירות קפואים

הפירות משמשים מסעדות, בתי קפה, גלידריות ושייק ברים לכל אורך השנה. בעונות מסוימות אפשר לקנות אותם כשהם טריים אך גם אז הם לא תמיד מגיעים אל בית העסק במצב האופטימלי. כדי לשמור על סטנדרט גבוה נוצרה ההקפאה כשהעסק יכול להסתמך על הסחורה ולפעול בצורה רגועה בכל יום. ישנן לפחות חמש סיבות לבחור דווקא בפירות קפואים:

בשלות אופטימלית של הפירות הקפואים בזול

התהליך שעוברים הפירות הקפואים הוא תהליך מדויק ומפוקח. הפירות נקטפים בדיוק ברגע המתאים, ברגע שיש להם את הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר והטעם הנפלא שרוצים לחזור אליו. במקום לעשות דרך ארוכה במשאית חמה עד למדפים הפירות עוברים הקפאה מהירה ובכך הבשלות הזו נשמרת ומורגשת בכל פעם מחדש. בהזמנת פירות קפואים משלוחים יכולים להתבצע לכל מקום בארץ ובכל זמן.

מגוון רחב של פירות קפואים לשייק

תודות לכך שהיום ניתן להקפיא את הפירות בתהליך יעיל בעלי עסקים בתחום המזון יכולים להפליג על כנפי הדמיון וליצור יותר מתכונים. הזמנת פירות קפואים מאפשרת לעסק להסתמך על מגוון רחב של פירות וזאת ללא קשר לעונה הנוכחית. ההקפאה עצמה שומרת על הטריות, הערכים התזונתיים הגבוהים והיא משמרת את הטעם הנפלא של כל פרי. בנוסף ניתן להזמין אצלנו גם פרוזן יוגורט, שוקולד לאפייה ועוד.

חיסכון בעלויות המלאי של הפירות

כל עסק מזון יודע כי השאריות הן אויב של ממש. זריקת מזון לא טרי גורמת להפסדים כלכליים, מקשה על ניהול מלאי נכון ובנוסף לכל אלה היא פוגעת בסביבה. הזמנת פירות קפואים היא הדרך הקלה לנהל את מלאי הפירות ולהבטיח שאלו לא יזרקו בשל חיי מדף קצרים. הפירות יכולים להישמר בהקפאה לאורך זמן (וזאת בהנחה שהם נשמרים כמובן בטמפרטורה נמוכה עד לשימוש).\

חיסכון בזמן עם פירות קפואים לשייק

פירות קפואים מגיעים מוכנים. אין צורך לבצע פעולה מיוחדת לפני שילובם במנה (או בשייק) אלא רק להוציא את הכמות הנדרשת מהאריזה ולהשתמש בה. הפירות מגיעים כשהם קלופים (לדוגמה הבננה או המנגו) וחתוכים כך שאפשר להשתמש בהם. עסקי מזון רבים יודעים שההתעסקות עם שטיפת הפירות וקילופם לוקחת זמן רב וזמן זה יכול להוות חיסכון משמעותי בכוח האדם.

פירות קפואים מחזיקים מעמד יותר זמן

פירות קפואים מחזיקים מעמד יותר זמן לעומת הפירות הטריים כל עוד הם נשמרים בהקפאה. המשמעות היא שאפשר להכניס לתפריט יותר מנות המבוססות על פירות ולא לדאוג מכך שחלקן נמצאות בשימוש מופחת. לגלידריות ושייק בר הפירות הקפואים מאפשרים להציע מגוון רחב יותר של טעמים ולפנות גם לקהל ספציפי שמחפש טעמים לא שגרתיים.

מה תהליך הזמנת פירות קפואים?

היום קל מאד להזמין פירות קפואים במשלוח שמגיע עד ליעד הרצוי. התהליך דורש מספר פעולות פשוטות כשבסיומן כל שיש לעשות הוא להגדיר את כתובת המשלוח ולתת לנו לטפל בפירות.

שלב ראשון – בחירת פירות קפואים בזול

תחילה יש לקבוע אילו פירות קפואים נחוצים. אפשר להזמין היום שלל פירות: פירות יער, בננה, תות, מנגו, אסאי ועוד רבים, טובים ואיכותיים. כל הפירות עוברים תהליך הקפאה כשהם במיטבם וזאת במטרה לשמור על האיכות, הוויטמינים וכמובן על הטעם הנפלא.

שלב שני – סימון כמות הפירות הקפואים לשייק

כל מקום יכול להזמין את פירות יער קפואים לשייק, לקינוחים ומאפים בדיוק על פי הצורך. יכול להיות שבהזמנה אחת יהיו מספר פירות וכל אחד בכמות שונה. הרעיון הוא שאין צורך להרגיש מוגבלים במספר הפירות ולא בכמות כשהמטרה שלנו היא להציע שירות מעולה על פי הצורך.

שלב שלישי – הזמנת הפירות הקפואים בזול

הזמנת פירות קפואים אינה דורשת עבודה מסובכת. כל שיש לעשות הוא לקבוע את הפירות הנדרשים, הכמויות ולתת לנו לבצע את שאר העבודה. אנחנו נדאג לשלוח את הפירות ברכב מקורר וממנו יהיה עליכם להעביר את הפירות למקפיא עד לשימוש.

שלב רביעי – שימוש בפירות הקפואים

ברגע שהפירות הקפואים הגיעו אליכם יש לאחסן אותם במקפיא עד לשימוש. בעת השימוש יש להוציא את הכמות הרצויה ולהחזיר את שאר הפירות לאריזה וישירות להקפאה. יש להימנע מהפשרה מלאה והקפאה חוזרת ככל האפשר לשמור על התנאים האופטימליים כפי שאנחנו שומרים עליהם.

שלב חמישי – הזמנה מחודשת של פירות קפואים בזול

הפירות עומדים להיגמר? אל דאגה. כל מה שיש לעשות הוא הזמנה נוספת בדיוק על פי הצורך שלכם. ברור שלעתים תצטרכו יותר פירות קפואים בזול מסוג אחד ולעתים תרצו סוג אחר. בתקופות מסוימות ההזמנה תהיה גדולה יותר ובתקופות אחרות פחות. אנחנו עומדים לרשותכם לאורך כל השנה.

 

תוצאות: 49
בחרת לסנן לפי: פירות קפואים
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
no-lazy